« powrót

Aktualności

  Koronkowy świat kobiecości - God Save Queens
Koronkowy świat kobiecości - God Save Queens
2018-01-11

Ich wiodącym produktem jest zmysłowa, koronkowa bielizna, którą noszą takie gwiazdy jak Kylie Jenner, a także Kim i Kourtney Kardashian. God Save Queens to marka bielizny, którą projektuje ...

Ich wiodącym produktem jest zmysłowa, koronkowa bielizna, którą noszą takie gwiazdy jak Kylie Jenner, a także Kim i Kourtney Kardashian. God Save Queens to marka bielizny, którą projektuje… studentka medycyny Karolina Bernaciak.

Firma działa od 2014 roku i zdobywa coraz szersze grono odbiorców. Bieliznę GSQ wybierają coraz częściej znane blogerki i celebrytki. Celem przedsiębiorstwa jest podarowanie kobietom na całym świecie poczucia zmysłowości i kobiecości.

Biznes narodzony z pasji

Założycielami spółki są Karolina Bernaciak i Filip Olszewski. Pomysł na biznes zrodził się z wieloletniego zainteresowania Karoliny modą i projektowaniem. Chociaż jest studentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, znalazła czas nie tylko na rozwijanie swojej pasji, ale również na przekucie jej w działalność przynoszącą realne zarobki. Co ważne, to właśnie założycielka spółki zajmuje się projektowaniem kolejnych modeli bielizny. – Jestem perfekcjonistką i kiedy powstawała moja firma, wiedziałam, że każdy szczegół musi być dopracowany – podkreśla Karolina Bernaciak. Projektowanie zmysłowej bielizny to kolejny projekt modowy studentki. Bernaciak ma na swoim koncie współpracę przy tworzeniu innej marki modowej – Muffin Wear.

UKŁON ku kobiecości

Jak podkreśla współwłaścicielka GSQ, głównym celem firmy jest wyeksponowanie kobiecego piękna. Dostępne w ofercie modele bielizny miękkiej mają za zadanie zmienić podejście kobiet do swojego ciała i urody. – Nasza bielizna ma pomóc kobietom na całym świecie pokochać swoje ciało, a tym samym dać im poczucie wyjątkowości i pewności siebie – wyjaśnia Karolina Bernaciak. W trosce o kobiece piękno właściciele firmy poszukują materiałów najwyższej jakości. Bielizna GSQ jest wykonana z koronek sprowadzanych z Włoch i Francji, ale jej produkcja odbywa się w Polsce. Każdy z dostępnych w ofercie firmy modeli jest dopracowany w najmniejszym szczególe, m.in. dzięki ręcznemu wykończeniu. – Chcemy oprócz bielizny tworzyć historię oraz zwiększać poczucie piękna i estetyki – podkreśla współwłaścicielka marki. – Dążymy do tego, żeby kobiety były świadome swojego ciała i się go nie wstydziły!

Sukces na skalę międzynarodową

Jak podkreśla sama właścicielka GSQ, ich produkty skierowane są do odważnych kobiet. Być może dlatego marka cieszy się szczególną popularnością na rynkach zagranicznych. Po bieliznę GSQ sięgają przede wszystkim klientki z USA i Japonii. Aby wyjść naprzeciw ich rosnącym wymaganiom, właściciele firmy poszukują nowych wzorów i rozwiązań. – Cały czas trwają prace nad nowymi kampaniami. W związku z rosnącym zainteresowaniem zamierzamy rozszerzyć działalność międzynarodową – przyznaje Bernaciak. – Naszym największym osiągnięciem i sukcesem jest zmiana podejścia kobiet do swojego ciała – dodaje.

Kreatywność na wagę złota

Proponowane przez GSQ produkty nie powstałyby, gdyby nie rozwijanie własnej kreatywności i zainteresowań przez właścicielkę. Nauczona osobistym doświadczeniem Bernaciak docenia umiejętność wykazywania własnej inicjatywy przez członków zespołu. – Każdy z naszych pracowników ma bardzo dużo swobody – podkreśla. – To dla nas ważne, gdyż pozwala im to na rozwijanie swojej ścieżki w firmie, a nam pokazuje różne punkty widzenia, których sami nie bylibyśmy w stanie dostrzec.

Obecnie w GSQ pracuje siedem osób. Firma planuje rozszerzyć zespół o specjalistów z branży IT i marketingu. Właściciele zaznaczają, że poszukują osób kreatywnych.  

 

Katarzyna Jóźwik

« powrót

Więcej aktualności z tego okresu